بازی
موضوعات داغ

آغاز به‌کار دومین دوره مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌وصنعت

دور دوم مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌وصنعت ایران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش مرکز رصد و آینده‌پژوهی دیده‌بان، دومین دوره مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌و صنعت ایران، روز چهارشنبه ۳۰آذرماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، مهندس نژادپور مدیرعامل پردیس فناوری و نوآوری بنیان و دکتر بهروز مینایی بیدگلی رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر و همراهی جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، در محل دانشکده مهندسی کامپیوتر این دانشگاه افتتاح شد.

در آیین افتتاح دور دوم مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌وصنعت ایران، مهندس نژادپور اظهار داشت: تجربه موفق عملیاتی دوره اول، که باهدف تقویت و آموزش دانشجویان برای تزریق به صنعت بازی‌سازی شکل گرفت، ما را بر آن داشت تا دوره دوم را با ظرفیت بیشتری از دانشجویان علاقمند آغاز کنیمو

وی ابراز امیدواری کرد که پایلوت این مرکز نوآوری بازی‌سازی که در دانشگاه علم و صنعت شکل گرفته بتواند الگوی موفقی برای تکثیر و نهادینه‌سازی در سایر دانشگاه‌های کشور باشد.

در این مراسم دکتر انبیاء رئیس دانشگاه علم‌وصنعت ایران با تاکید براینکه در دانشگاه علم‌وصنعت روی ظرفیت دانشکده مهندسی کامپیوتر، حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم،گفت: دانشگاه علم‌وصنعت در بحث بازی‌سازی در بین دانشگاه‌های کشور، پیشرو است و از این دانشگاه همین نیز انتظار می‌رود.

به گفته وی، بازی‌سازی در کنار همه جنبه‌های تکنیکی و اقتصادی، به تقویت شخصیت جوانان نیز کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه علم‌وصنعت با تقدیر از شتابدهنده‌ها، که به عنوان حامی مراکز نوآوری نقش‌آفرینی می‌کنند، از آمادگی تمامی ظرفیت‌های دانشگاه برای توسعه و تعالی مرکز نوآوری بازی‌سازی خبر داد.

در ادامه این مراسم نیز دکتر بهروز مینایی گفت: دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم‌وصنعت، نخستین دانشگاهی در کشور است که از مهرماه 1401 با راه اندازی و تدوین رشته کارشناسی ارشد بازی‌سازی، 15 دانشجو را از طریق آزمون سراسری جذب کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد که افتتاح دوره دوم مرکز نوآوری بازی‌سازی بتواند، ضمن جذب استعدادهای توانمند و جوان، موجبات ورود حرفه‌ای و هوشمندانه دانشجویان را به صنعت بازی‌سازی مهیا کند.

دوره دوم مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌وصنعت، با حمایت خانه بازی جهش اول و شتابدهنده تخصصی برنا و جذب و ساماندهی 8تیم دانشجویی و همراهی ناشران بزرگ بازی کشور به عنوان منتور و مربی، کار خود را در محل جدید مرکز نوآوری واقع در طبقه همکف دانشکده مهندسی کامپیوتر این دانشگاه، آغاز کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا