اضافه شدن چند ویژگی هوش مصنوعی به کروم – دیده بان
سیستم عامل
موضوعات داغ

اضافه شدن چند ویژگی هوش مصنوعی به کروم

گوگل در یک پست وبلاگ جدید، چند ویژگی جدید هوش مصنوعی را اعلام کرد که به مرورگر کروم اضافه می شود و همانطور که گوگل تاکید کرد، همه این به‌روزرسانی‌ها از مدل‌های یادگیری ماشین روی دستگاه استفاده می‌کنند، بنابراین اطلاعات شما در دستگاه شما باقی می‌ماند و پردازش می‌شود.

اعلان‌های سایت می‌توانند بسیار مفید باشند، به خصوص اگر می‌خواهید با محتوای یک سایت به‌روز بمانید، اما همانطور که گوگل گفته است، در بیشتر موارد، مزاحمت هستند. به همین دلیل است که کروم می‌تواند بر اساس انتخاب‌های قبلی‌تان، زمانی را پیش‌بینی کند که بعید است به سایتی اجازه ارسال اعلان‌ها را بدهید.

در نسخه بعدی کروم، از طریق یک مدل جدید یادگیری ماشین، این پیش‌بینی‌ها مستقیماً در دستگاه شما بدون ارسال اطلاعات توسط مرورگر به سرورهای Google انجام می‌شود.

علاوه بر این، در ماه مارس، گوگل یک مدل یادگیری ماشین جدید برای کروم ارائه کرد که به گفته غول فناوری، 2.5 برابر بیشتر از مدل قبلی سایت های مخرب احتمالی و حملات فیشینگ را شناسایی می کند. به عبارت دیگر، مرور شما ایمن تر است و عادت های مرور شما کمی خصوصی تر می شود.

گوگل همچنین اعلام کرد که کروم اکنون از یک مدل هوش مصنوعی شناسایی زبان به روز شده استفاده می کند، که بر اساس ترجیحات شما، می داند که آیا صفحه ای در Journeys باید ترجمه شود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا