سومین نمایشگاه شهر هوشمند تیر ماه برگزار می‌شود – دیده بان
اینترنت اشیاء
موضوعات داغ

سومین نمایشگاه شهر هوشمند تیر ماه برگزار می‌شود

نمایشگاه شهر هوشمند از ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه امسال در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند City Smart Expo ۲۰۲۲، با حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطالعات و آمار)، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و نهاد‌ها ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه سال جاری در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و ایجاد همبستگی و هم‌افزایی ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد؛ لذا از کلیه‌ی علاقه‌مندان حوزه‌ی فناوری، هوشمندسازی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها دعوت می‌شود در این رویداد حضور به‌هم رسانند.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند با محور‌های ساختمان‌های هوشمند، دولت هوشمند، انرژی، حمل و نقل هوشمند، محیط زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، سلامت، آموزش و پرورش، اقتصاد هوشمند و امنیت در شهر‌های هوشمند بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های برتر هوشمندسازی کشور است که نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهر‌های نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه‌ی مطلوب خدمات نوین شهری است.

گفتنی است این نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری ویژه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان با اختصاص یارانه‌ی نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا