بازی
موضوعات داغ

با شروع سال جدید کاربران کمتر به NFTها و متاورس اهمیت می‌دهند

در حالی که علاقه افراد به جستجوی کلمات کلیدی «metaverse» و «NFT» در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۱ افزایش یافته بود، داده‌‌های گوگل نشان می‌دهد که احتمالاً در فوریه (بهمن) ۲۰۲۲، هیاهوی مرتبط با این حوزه‌ها کم‌رنگ‌تر شده است.

حجم جستجوها برای کلمه metaverse از اکتبر (مهر) تا دسامبر (آذر) سال ۲۰۲۱ رو به افزایش‌ بوده است. با این‌ حال، از ابتدای سال ۲۰۲۲، علاقه به جستجوی این کلمه کاهش یافته و با آغاز ماه مارس (اسفند) به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

علاوه بر metaverse، جستجوی کلمه کلیدی NFT نیز با شروع سال ۲۰۲۲ با کاهش روبه‌رو شده، اما ریزش جستجوی کلمه NFT محسوس‌تر بوده است.میزان جستجوی این کلمه که در سال ۲۰۲۱ به بیشترین مقدار تاریخ خود رسیده بود، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ به‌شدت کاهش یافته است.

در ۱۲ ماه گذشته، کاربران ترکیه‌ای بیشترین مقدار جستجوی کلمه کلیدی metaverse را به خود اختصاص داده‌اند. پس از آن نیز چین و سنگاپور در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. قبرس و لبنان نیز به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

در همین حال، طی ۱۲ ماه گذشته، سنگاپور برای جستجوی کلمه کلیدی NFT رتبه اول را در این فهرست داشته است. پس‌ از آن، هنگ‌ کنگ، چین، کانادا و فیلیپین به ترتیب رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

در ماه دسامبر (آذر)، برای اولین بار علاقه افراد به جستجوی کلمه NFT از کلمه «crypto» پیشی گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا