هوش مصنوعی
موضوعات داغ

مؤسسه IBM برگزار می‌کند: آموزش رایگان چت‌بات‌های هوش مصنوعی بدون برنامه‌نویسی

مؤسسه IBM به عنوان مؤسسه فناوری ‌کارآمدی در سطح بین‌المللی، در نظر دارد چت‌بات‌های هوش مصنوعی را بدون برنامه‌نویسی به صورت آنلاین، بدون در نظر گرفتن پیش‌نیاز و به طور رایگان آموزش ‌دهد. آموزش این دوره مقدماتی که ثبت‌نام آن از تاریخ ۲۵ جولای آغاز می‌شود و در تاریخ ۳۰ سپتامبر به پایان می‌رسد، حدود دو هفته به طول می‌انجامد.

چت‌بات، برنامه‌ای کامپیوتری است که در تلاش است برقرار کردن مکالمه با یک انسان را به صورت صوتی یا متنی شبیه‌سازی کند. در واقع، با استفاده از قابلیت یادگیری ماشین و پردازش طبیعی زبان، چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ضمن اینکه بر حساب و سوابق هر کاربری به صورت همزمان اشراف کامل دارند، می‌توانند دریابند که مشتریان شما منظورشان از طرح درخواست‌هایشان چیست. به همین دلیل، چت‌بات‌ها به طور فزاینده‌ای مورد تقاضای بسیاری از مشاغل جهانی هستند. در دوره آموزش رایگان چت‌بات‌های هوش مصنوعی بدون برنامه‌نویسی به شما نحوه ساخت، تجزیه و تحلیل، استقرار و کسب درآمد از طریق چت‌بات‌ها آموزش داده می‌شود.

فراگیرانی که این دوره آموزشی را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، می‌توانند یک نشان مهارتی کسب کنند؛ یک اعتبار دقیق و قابل تأیید که مدرکی از دانش و مهارت‌هایی است که در این دوره کسب کرده‌اند. نکته مهم این است که مؤسسه IBM در نظر دارد یک سال خدمات Watson Assistant برای برق‌رسانی به ۱۰ ربات‌چت را بدون پرداخت هزینه به شرکت‌کنندگان این دوره اختصاص دهد. این یک پیشنهاد عالی از سوی این مؤسسه است، چراکه بهترین راه برای شروع کسب‌وکار ساخت ربات‌چت برای کاربران خواهد بود. در واقع، در این دوره آموزشی، نحوه ساخت ربات‌های چت با پشتیبانی از Watson و با استفاده از ابزار بصری ارائه‌شده توسط IBM و همچنین نحوه نزدیک شدن به کسب درآمد از طریق فروش چت‌بات‌ها به مشتریان آموزش داده خواهد شد.

جزئیات بیشتر در این لینک قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا