شبکه‌های ارتباطی
موضوعات داغ

مذاکره روسیه برای خرید زیرساخت پیام‌رسان از ایران

مدیرعامل پیام‌رسان ایرانی گپ از مذاکره یک شرکت روسی برای خرید زیرساخت پیام رسان از ایران خبر داد.

مهدی انجیدنی ، مدیرعامل پیام‌رسان ایرانی گپ در کانال‌اش نوشت: شبکه اجتماعی VK روسیه، اکثر زیرساخت‌ها و زیرسیستم‌های‌ش تولید برندهای اروپایی و آمریکایی است. از زیرساخت ذخیره‌سازی ابری گرفته تا زیرساخت‌های تماس صوتی و تصویری و هسته پیام‌رسانی.

وی گفت: اکنون با تحریم شدن روسیه، تا چند ماه دیگر که لایسنس‌ سالانۀ نرم‌افزارها و زیرساخت‌هایی که خریده‌اند، تمام شود، دچار مشکلات مهمی خواهند شد.

انجیدنی ادامه داد: در جلسه‌ای که با مدیران ارشد VK داشتیم، پیشنهاد شد تا طی یک تفاهم‌نامه در جهت انتقال تکنولوژی و فروش زیرساخت‌های نرم‌افزاری کاملاً بومی و ابری گپ به VK ، همکاری دو مجموعه آغاز شود. ماشاءلله به جوانان متخصص ایرانی که بدون وابستگی به غرب همه زیرساخت‌های مورد نیاز خودشان را داخلی و کاملاً بومی تولید می‌کنند.

مدیرعامل گپ گفت: درحالی‌که ما در اتاق جلسات طبقه مدیریت برج VK در حال مذاکره با مدیران ارشد شرکت برای فروش و انتقال تکنولوژی به روسیه بودیم، برخی مسئولین کشورمان و نماینده برخی مجموعه‌ها، در طبقۀ حقوقی شرکت VK به دنبال خرید پیام‌رسان روسی برای جمهوری اسلامی ایران بودند! این درحالی است که مدیر شرکت روس به ما گفت که به نماینده‌های کشورتان گفتیم که ما الآن در طبقۀ دیگر در حال مذاکره برای خرید زیرساخت پیام‌رسان از ایران هستیم!! بعد شما آمده‌اید از ما پیام‌رسان روسی بخرید؟؟!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا