پیش فروش توکن های متاورسی کاردانو/ کاردالونیا در آستانه راه اندازی – دیده بان
متاورس
موضوعات داغ

پیش فروش توکن های متاورسی کاردانو/ کاردالونیا در آستانه راه اندازی

پس از رویداد هاردفورک واسیل در کاردانو، پروژه متاورس کاردانولیا (Cardalonia) به تازگی پیش فروش توکن LONIA را اعلام کرده است که از 5 جولای (14 تیر) تا اواسط آگوست 2022 (اواخر مرداد) صورت میگیرد.

این پیش فروش به علاقه مندان کاردانو و سرمایه گذاران اولیه اجازه می دهد تا قبل از لیست شدن در صرافی ها، توکن های LONIA را خریداری کنند.

چگونه می توان در توکن لونیا سرمایه گذاری کرد؟

توکن LONIA در حال حاضر در مرحله پیش فروش است و بسیاری از کارشناسان Cardano به دلیل ویژگی های نوآورانه و کاربردی بودن آن، از این پروژه جدید هیجان زده هستند. سرمایه گذاران می توانند با پیوستن به پیش‌فروشی که از پنجم ژوئیه 2022 آغاز می‌شود و پس از 45 روز یا تا رسیدن به سقف نهایی، ارز LONIA، توکن کاربردی کاردالونیا، خریداری کنید.

قیمت این توکن ثابت است و در ازای هر 1 عدد کاردانو میتوان 12 توکن لونیا خریداری کرد.

دارندگان توکن LONIA به صورت خودکار یک بلیط ویژه برای فروش زمین های مجازی این متاورس به نام Terrania خواهند داشت. علاوه بر این هولدرها می‌توانند در مورد پیشنهادهای حاکمیتی که بر اکوسیستم کاردالونیا تأثیر می‌گذارد رأی دهند.

در نهایت دارندگان توکن $LONIA و مالکان زمین می توانند آواتارها و بازی های سفارشی را در سرزمین های متاورس خود مستقر کنند.

کاردالونیا یک پروژه متاورس جدید مبتنی بر جامعه در Cardano اخیراً در صدر خبرها قرار گرفته است و با وجود نوسانات بازار، توکن کاربردی آن مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است.

تیم توسعه پشت کاردالونیا به نقشه راه خود وفادار مانده است زیرا آنها قابلیت استیکینگ کاردالونیا را تکمیل کرده اند.

اکوسیستم Cardalonia Metaverse اولین پروژه متاورس کاردانو است که دارای یک پلتفرم استیکینگ بدون واسطه است که دارندگان توکن LONIA می‌توانند توکن‌های خود را برای کسب سود تا 20% APY به اشتراک بگذارند و همچنین یک امتیاز خاص خودکار برای خرید زمین های ان اف تی این متاورس به دست آورند.

صندوق سرمایه گذاری Cardalonia تقریباً 4 میلیون دلار توکن LONIA و 175 کیف پول فعال دارد. کاردالونیا یکی از جالب‌ترین پروژه‌های کاردانو است زیرا این پروژه از پوشش رسانه‌ای برخوردار بوده است و برای افزودن اعتبار بیشتر به پروژه، به حساب رسمی توییتر نشان تایید شده در توییتر داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا