اقتصاد دیجیتال
موضوعات داغ

در کنفرانس تکنوبلاک مطرح شد: رویکرد سلبی به رمزارزها بی‌ثمر است

مدیرعامل نوبیتکس با بیان اینکه در چند سال آینده رمز ارزها بخشی از زندگی مردم خواهند بود به حرکت سریع کشورهای دیگر در این حوزه اشاره کرد و یادآور شد رویکرد انقباضی چین باعث شد آمریکا گوی سبقت را در حوزه ماینینگ از چین برباید.

پنل ساماندهی و تنظیم‌گری کسب‌وکارهای مبتنی بر رمزارز و بلاکچین و صنعت رمزارز کشور با بررسی جریان رگولاتوری در این حوزه بر این موضوع تاکید کردند که فناوری بلاکچین ضرورتی است که به سادگی امکان گذر از آن نیست و همین امروز هم بخش جدایی ناپذیر از اقتصاد ایران و جهان شده است.

توانگر: بلاکچین از اینترنت هم تاثیر بیشتری روی جامعه خواهد گذاشت

رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با ذکر این نکته که فناوری بلاکچین در زندگی بشریت و جوامع و دولت‌ها تاثیر بیشتری از اینترنت خواهد گذاشت تاکید کرد که برای این تغییرات گسترده باید به مضرات و فواید این فناوری به درستی نگاه کرد.

مجتبی توانگر گفت بلاکچین در توسعه اقتصادی نیز تغییرات شگرفی را به همراه آورده است: «از جمله رواج تبادل رمزارزها میان مردم تبدیل به یک اکوسیستم جهانی شده و نظام سنتی مالی جهانی را به چالش کشیده است. برای نمونه استفاده از این رمزارزها موجب تسهیل در پرداخت‌های بین‌المللی میان افراد شده است و تبادلات مالی را ارزان‌تر، سریع‌تر و مطمئن‌تر نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا