شبکه‌های ارتباطی
موضوعات داغ

شرکت زیرساخت: ظرفیت فعال اینترنت بین‌الملل را افزایش داده‌ایم

شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار گزارش عملکرد خود در سال 1401 اعلام کرد: ظرفیت فعال اینترنت بین‌الملل را افزایش داده‌است.

شرکت ارتباطات زیرساخت گزارشی از عملکردش در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده و می‌گوید «ظرفیت فعال اینترنت بین‌الملل» ۵۰ درصد افزایش داشته. «کاهش مشکلات کاربران در دسترسی به سرویس‌های مورد نیاز خود در اینترنت» و «جذب نیروی انسانی مومن و متخصص» از دیگر بخش‌های این گزارش هستند.

بر اساس این گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت که زیرمجموعه وزارت ارتباطات است، هدف اصلی «ارتقا کیفیت و سرعت اینترنت بین‌الملل» بوده و در همین راستا ظرفیت فعال ۵۰ درصد افزایش داشته. البته گلایه‌های عمومی مردم و برخی نمایندگان مجلس روایت متفاوتی از این گزارش دارد.

در بخش «توسعه نیروی انسانی»، هدف «جذب نیروی انسانی کارآمد، مومن و متخصص» بوده و مقدمات جذب ۱۱۷ نیروی انسانی در قالب آزمون استخدامی فراهم شده است.

در بخش دیگری از گزارش به توسعه «مرکز تبادل ترافیک IXP» اشاره شده – با هدف حمایت از افزایش تولید ترافیک داخل، کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت و سرعت.

مهم‌ترین بخش این گزارش اما «ارائه خدمات بهبود کیفیت دسترسی» است که هدفش «کاهش مشکلات کاربران در دسترسی به سرویس‌های مورد نیازشان در فضای مجازی» است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا