مایکروسافت در تلاش برای خرید شرکت امنیت سایبری Mandiant – دیده بان
اقتصاد دیجیتالامنیت
موضوعات داغ

مایکروسافت در تلاش برای خرید شرکت امنیت سایبری Mandiant

طبق گزارش بلومبرگ، مایکروسافت در حال مذاکره برای خرید شرکت امنیت سایبری Mandiant است. هنوز مشخص نیست این مذاکره به نتیجه برسد یا خیر.

مایکروسافت جیب‌های پر پول و عمیقی دارد و اگر بخوایم از اخبار اخیر یک چیز را برداشت کنیم، آن این است که تا زمانی که هر شرکتی را که ارزش توجه می‌داند را نخورده، از خرج کردن دست نخواهد کشید. سال گذشته، ReFirm ،RiskIQ ،CloudKnos Security و بسیاری دیگر را خریداری کرده بود و اکنون، این شرکت بازگشته است و با تفنگ پر پول خود به دنبال شکار است؛ حداقل، این چیزی است که طبق گزارش اخیر اتفاق می‌افتد.

بلومبرگ تاکید کرده که شرکت امنیت سایبری Mandiant می‌تواند خرید بعدی مایکروسافت باشد. این قرارداد به مایکروسافت کمک می‌کند تا تلاش‌های همیشه درحال تحول خود را برای ایمن نگه داشتن و محافظت از مشتریان، تقویت کند. براساس این گزارش، اشخاص درگیر در این معامله فقط در مرحله بحث هستند، بنابراین پیشنهادی هنوز روی میز قرار نگرفته است و حتی تضمینی وجود ندارد.

فقط باید به تاریخچه مایکروسافت در این فضا نگاه کرد تا احتمال یک پیشنهاد خرید نهایی را در صورتی که نهادهای درگیر مشتاق انجام کاری باشند، تخمین بزنیم. این‌طور نیست که مایکروسافت در بند پول نقد باشد. اخیراً، ردموند یک بمب ۷۰ میلیارد دلاری را به‌منظور تصاحب شرکت Activision Blizzad، یک شرکت بازی‌سازی که با یک رشته بی‌پایان از شکایات آزار جنسی دست و پنجه نرم می‌کند، پرتاب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا