شبکه‌های ارتباطی
موضوعات داغ

بررسی سرویس‌های بومی کره جنوبی؛ از موتورهای جستجو تا پیام‌رسانها

در سطح جهانی، کاربران رسانه‌های اجتماعی تلفن‌همراه در حال افزایش هستند. کره جنوبی نیز از این روند مستثنی نیست. این کشور از نظر ضریب نفوذ تلفن‌همراه در جهان پیشتاز است. نرخ مالکیت گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی بیش از ۹۲ درصد و بالاترین نرخ در جهان است؛ بنابراین به نظر می‌رسد موفقیت رسانه‌های اجتماعی در این کشور با میزان استقبال از آن‌ها در بازار برنامه‌های تلفن همراه تعیین شود.

کره جنوبی به داشتن یکی از سریع‌ترین شبکه‌های اینترنتی در سراسر جهان معروف است. در کنار دسترسی بالا به اینترنت پرسرعت، جای تعجب نیست که ۹۳ درصد مردم این کشور از اینترنت استفاده می‌کنند. در دهه گذشته، زیرساخت‌های پیشرفته دولتی و وای‌فای رایگان در سراسر کشور، همگی به افزایش کاربران گوشی‌های هوشمند کمک کرده‌اند.

استفاده گسترده از رسانه‌های اجتماعی مدت‌ها قبل از غلبه شبکه‌های اجتماعی غربی آغاز شد. کره جنوبی یک محیط رسانه‌ای اجتماعی بسیار منحصربه‌فرد با پلتفرم‌های داخلی مانند کاکائو تاک (یک برنامه پیام‌رسانی رایگان تلفن همراه)، کاکائو استوری و نیور باند دارد.

برخلاف اکثر کشور‌های جهان که اپل، گوگل، فیس‌بوک و آمازون در آن‌ها تسلط دارند، کره‌ای‌ها غول‌های دیجیتالی بومی خود را توسعه داده‌اند.

این گزارش را از فایل زیر دانلود کنید.

کره جنوبی و شبکه‌های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا