سیستم عامل
موضوعات داغ

آشکار شدن مشخصات آیکیو Z9 Turbo

شرکت آیکیو درصدد است تا بزودی گوشی قاتل پرچمدار قدرتمند آیکیو Z9 Turbo را معرفی کند. مدلی که تاکنون برخی از ویژگی های آن لو رفته و حال نوبت به جزئیات بیشتر رسید.

به گفته DCS، آیکیو Z9 Turbo با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با طراحی تخت وارد بازار خواهد شد. علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن 1.5K و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز، گفته می شود صفحه نمایش ۱۲۶۰ هرتز کاهش نور PWM را نیز ارائه می دهد. صفحه نمایش احتمالا با حسگر اثر انگشت ادغام خواهد شد.

دستگاه مجهز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 احتمالاً با ۱۲ گیگابایت / ۱۶ گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. هر دو نسخه احتمالاً ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند. این گوشی احتمالاً به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی عرضه خواهد شد.

برای سلفی، Z9 Turbo ممکن است دارای یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی باشد. سیستم دوربین دوگانه در عب دستگاه قرار داشته که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی می شود که احتمالا برای عکس های فوق عریض است.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که Z9 Turbo به اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4 مجهز می‌شود. همچنین انتظار داریم دارای یک تراشه اختصاصی برای گرافیک باشد و ممکن است به قاب پلاستیکی مجهز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا