سیستم عامل
موضوعات داغ

امکان تست قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ با Try Galaxy

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با به روز رسانی اپلیکیشن وب Try Galaxy اکنون کاربران می‌توانند بدون نیاز به داشتن گوشی‌های رده بالا از هوش مصنوعی Galaxy AI استفاده کرده و در زمینه‌های مختلف آن را امتحان کنند. در حال حاضر آزمایش ویژگی‌هایی نظیر ترجمه زنده Chat Assist و غیره برای کاربران اندروید و iOS فراهم شده است.

در گذشته این اپلیکیشن تنها برای کاربران iOS در دسترس قرار داشت. زیرا بدین ترتیب کاربران آیفون می‌توانستند از طریق این برنامه برای استفاده از محصولات گلکسی ترغیب شوند. اما اکنون با به روز رسانی این اپلیکیشن و در نسخه جدید می‌توان ویژگی‌های مختلف را برای اندروید و iOS مورد استفاده قرار داد. همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی که در سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ معرفی شده بود در این نسخه قابل امتحان است.

با استفاده از این برنامه می‌توان ظاهر صفحه خانگی گلکسی اس ۲۴ و حس و حال آن را شبیه سازی کرده و محتواهای تعاملی را برای ویژگی‌های جدید و کار کردن با آن در اختیار داشت. ویجت‌هایی در این برنامه قرار دارد که با کمک آن می‌توان به راحتی قابلیت‌های هوش مصنوعی را در دسترس قرار داد.

یکی از ابزارهای مهم در هوش مصنوعی سامسونگ Live Translate است که از طریق آن کاربران می‌توانند به صورت آنی به ترجمه مکالمه طرف مقابل از زبان‌های دیگر به زبان خود بپردازند. همچنین ویژگی Chat Assist برای ویرایش متون و یا تغییر لحن آنها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا