بازی
موضوعات داغ

اپیک گیمز ظاهراً هک شده است؛ دستیابی مهاجمان به ۱۹۰ گیگابایت از داده‌های سازنده فورتنایت

به‌ گزارش وب‌سایت Cyber Daily، گروه هکری Mogilevich که در حوزه حملات باج‌افزاری تقریباً تازه‌وارد محسوب می‌شود، مدعی شده که اپیک گیمز را هک کرده است. این شرکت ساعاتی پیش جزئیات این هک را در وب‌سایت خود در دارک‌نت منتشر کرد.

در بیانیه Mogilevich آمده است: «ما بی‌سروصدا حمله‌ای را به سرورهای اپیک گیمز انجام دادیم.» این گروه ادعا می‌کند که ۱۸۹ گیگابایت از داده‌های سازنده فورتنایت را دزدیده و اکنون آن‌ها را برای فروش عرضه کرده است. گروه Mogilevich رقمی برای فروش این داده‌ها اعلام نکرده، اما مهلت خرید این پایگاه داده تا ۴ مارس (۱۴ اسفندماه) است؛ البته آن‌ها مدرکی هم برای اثبات ادعای خود ارائه نکرده‌اند. گفتنی است که خود اپیک گیمز نیز به این اتفاق واکنشی نشان نداده است.

اپیک گیمز عمدتاً به‌خاطر بازی پرطرفدار فورتنایت شناخته می‌شود و دارنده یک فروشگاه برای عرضه بازی‌های ویدیویی است. در سال‌های اخیر، نام این شرکت را بارها در کشمکش با اپل و گوگل شنیده بودیم. Epic Games در کشورهای زیادی شعبه دارد.

اپیک گیمز چهارمین قربانی گروه هکری Mogilevich محسوب می‌شود. این گروه اولین‌بار در فوریه امسال یکی از زیرمجموعه‌های شرکت نیسان موسوم به Infiniti USA را هک کرده بود. گفته می‌شود که اعضای این گروه ظاهراً به زبان روسی صحبت می‌کنند.

منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا