سیستم عامل
موضوعات داغ

برخی کاربران از وجود مشکلات ادامه‌دار بلوتوث در سری آیفون ۱۵ خبر می‌دهند

به گزارش MacRumors، بسیاری از کاربران در انجمن Apple Support Community، از مشکلات اتصال بلوتوث آیفون ۱۵ شکایت دارند. این افراد درصورتی که بخواهند گوشی خود را به یک هدفون یا خودروی قدیمی متصل کنند، مشکلاتی را تجربه می‌کنند. یکی از کاربران دراین‌باره می‌گوید:
«از زمان آپدیت به iOS 17، مشکلات مداومی در اتصال بلوتوث گوشی به خودروی قدیمی‌ خودم دارم. به‌عنوان مثال از طریق بلوتوث گوشی، تماس صوتی در خودرو برقرار می‌کنم و پس از چند ثانیه، بلوتوث قطع می‌شود. بنابراین ناچارم از طریق اسپیکر آیفونم صحبت کنم. من این خودرو (BMW 2014) را از زمان تولید آن دارم و تقریباً هر سال آیفون خودم را تعویض می‌کنم. البته معمولاً نسخه‌های اولیه آیفون مشکلاتی در بلوتوث دارند، اما اکنون با آپدیت به ۲ نسخه اصلی iOS 17، مشکل هنوز حل نشده است. یک آیفون ۱۲ را تست کردم و این مشکل را در خودروی من نداشت.»

بسیاری از شکایت‌ها مربوط به کاربران ‌iPhone 15‌ است که سعی دارند گوشی‌هایشان را به هدفون‌های بلوتوث، سیستم‌های خودرو و دستگاه‌های مشابه متصل کنند، اما برخی از کاربران نیز مشکلاتی با محصولات مدرن‌تر مانند ایرپادها دارند.

علت این مشکل مشخص نیست، اما مشخصاً در هر دو مدل ‌آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو گزارش شده است. بسیاری از کاربران، راه‌حل‌های مختلفی مثل ریست، ریستارت و به‌روزرسانی نرم‌افزاری را امتحان کرده‌اند که البته این مشکل را به‌طور کامل حل نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا