اقتصاد دیجیتال
موضوعات داغ

آینده صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین

به گفته مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال، انتظار می‌رود که طی چهار تا شش ماه آینده، تأییدیه نظارتی برای صندوق قابل معامله در بورس بیت ‌کوین صورت گیرد.

نووگراتز اظهار داشت: درخواست برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت ‌کوین از سوی فعالان بزرگ مانند بلک‌راک، بزرگترین مدیریت دارایی جهان، باعث تغییر در احساسات بازار شده است. این امر به چشم‌انداز مثبت‌تری برای بیت کوین در بین سرمایه‌گذاران نهادی دامن زده است. او تاکید کرد که لری فینک، مدیرعامل بلک‌راک، که قبلاً از بیت ‌کوین به عنوان یک سفته‌بازی یاد می‌کرد، موضع خود را تغییر داده و اکنون از بیت‌ کوین به‌عنوان اولین پول یکپارچه جهانی حمایت می‌کند که به این ارز دیجیتال در صنعت مالی سنتی اعتبار افزوده است.

نووگراتز تاکید کرد: تصویب یک صندوق قابل معامله در بورس نقدی بیت کوین می‌تواند دریچه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری نهادی در صنعت رمزارزها باز کند و تخصیص‌های بزرگ سرمایه را به این فضا آسان‌تر کند. او همچنین تمایل گلکسی دیجیتال را برای رقابت تهاجمی برای سهم بازار در بخش صندوق قابل معامله در بورس بیت ‌کوین پس از اعطای تایید، بیان کرد و اظهار داشت که برای آن خواهند جنگید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا