سیستم عامل
موضوعات داغ

سامسونگ گلکسی فیت ۳ با نمایشگر ۱.۵۷ اینچی OLED معرفی شد

سامسونگ گلکسی فیت ۳ با نمایشگر ۱.۵۷ اینچی OLED و عمر باتری ۱۳روزه معرفی شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی فیت ۳ چند روز پیش فاش شده بود و حالا این دستگاه به‌‌طور رسمی و به‌عنوان جانشین گلکسی فیت ۲ که سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود، از راه رسیده است. دستگاه جدید غول کره‌ای نسبت به نسل قبلی نمایشگر و باتری بزرگ‌تری دارد و می‌تواند تا ۱۳ روز دوام بیاورد.

گلکسی فیت ۳ دارای نمایشگر ۱.۵۷ اینچی AMOLED است که می‌توان آن را با بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس موجود در اپلیکیشن Galaxy Wearable شخصی‌سازی کرد. هرچند سامسونگ ظرفیت باتری این دستگاه را اعلام نکرده است، اما به گفته آن، پس از شارژ کامل، با استفاده معمولی می‌تواند تا ۱۳ روز دوام بیاورد. بااین‌حال، طبق گزارش قبلی، این دستگاه ظاهراً به یک باتری ۲۰۸ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز شده است.

ازجمله سایر ویژگی‌های گلکسی فیت‌ ۳ می‌توان به دوربین از راه دور، امکان پیدا کردن گوشی، تماس اضطراری، تشخیص سقوط، حالت مزاحم نشوید و حالت خواب اشاره کرد. با توجه به اینکه دستگاه فاقد میکروفون و بلندگو است، امکان پشتیبانی از تماس صوتی وجود ندارد. گلکسی فیت ۳ بازارهایی ازجمله آسیا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و اروپا را هدف قرار داده است. فروش این دستگاه قرار است از ۲۳ فوریه (۴ اسفند) آغاز شود، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. دستگاه جدید سامسونگ را می‌توان در رنگ‌هایی مانند خاکستری، نقره‌ای و طلایی صورتی خریداری کرد.

منبع:‌ دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا