متاورس
موضوعات داغ

نسل چهارم هدست ویژن پرو می‌تواند به شکل ایده‌آل درآید

کارمندان اپل که از نزدیک با هدست واقعیت ترکیبی این شرکت آشنایی دارند اعلام کردند این هدست پس از چهار نسل می‌تواند به شکل ایده‌آل خود در بیاید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژن پرو اولین نسل از هدست واقعیت ترکیبی این شرکت محسوب می‌شود. محصول جدید اپل برای متحول کردن این صنعت رونمایی شده و این شرکت قصد دارد اولین هدست واقعیت افزوده خود را یک محصول تحول آفرین معرفی کند. اما گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده نشان می‌دهد باید چند نسخه دیگر از این محصول توسعه یابد تا اپل بتواند به هدف خود نزدیک شود.

اپل ویژن پرو که اواخر سال گذشته معرفی شد یک دستگاه آینده نگرانه و شیک است که با کمک آن کاربران می‌توانند محتوای دیجیتالی را روی دنیای واقعی مشاهده کرده و با آن تعامل داشته باشند. سیستم عامل دستگاه ویژن os است که یک سیستم عامل جدید برای تجربه‌های همه جانبه محسوب می‌شود. قیمت بالای این دستگاه نیز آن را به یک محصول خاص برای کاربران اولیه این فناوری تبدیل کرده است.

مارک گورمن در گزارشی در مورد برنامه‌ها و محصولات اپل به این هدست نیز پرداخته است. وی در یک گزارش به وزن، عمر باتری اکوسیستم اپلیکیشن و مشکلات نرم‌افزاری آن اشاره کرده است. به گفته وی این هدست بیشتر نمایشی از آینده محسوب می‌شود تا خود آینده. زیرا دارای مشکلاتی نظیر وزن زیاد و دست و پاگیر بودن، عمر باتری کوتاه و اپلیکیشن‌های اختصاصی اندک است. وی در گزارش خود اعلام می‌کند اشکالاتی در سیستم عامل آن نیز وجود دارد که انتظار می‌رود در بیشتر از یک محصول نسل اولیه اپل برطرف شود.

به گفته گورمن هدف اصلی اپل جایگزینی ویژن پرو به جای آیپد است. البته این شرکت به هدف اصلی خود نزدیک نشده و در واقع این دستگاه یک بخش گیج کننده در سبد محصولات اپل شده است. به گفته وی نزدیک شدن به این هدف اپل طی چند سال آینده و با پیشرفت‌های سخت‌افزاری نرم‌افزاری و پشتیبانی بیشتر توسعه دهندگان از ویژن پرو بهبود می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا