شبکه‌های ارتباطی
موضوعات داغ

همکاری متفاوت سامسونگ و تیک‌تاک در حوزه موسیقی

سامسونگ و تیک‌تاک طی یک همکاری مشترک سراغ پروژه‌ای به نام StemDrop رفته‌اند. این پروژه فرمتی جدید برای ضبط و میکس موسیقی در تیک‌تاک است.

سایمون کاول از داوران مشهور مسابقه استعدادیابی America’s Got Talent به عنوان مدیر نوآوری در این پروژه همکاری داشته است. شرکت‌های Syco Entertainment و Universal Music Group نیز از همکاران در این پروژه هستند.

در موسیقی استم‌ها (Stem) را به عنوان بلوک‌هایی در نظر می‌گیرند که با کنار هم قرار دادنشان در کنار آواز، درام و باس، یک قطعه موسیقایی شکل می‌گیرد. تیک‌تاک StemDrop Mixer را به پلت‌فرم خود اضافه میکند تا هر کسی بتواند مطابق با میل و سلیقه خود قطعات موسیقی را میکس و مسترینگ کند.

قابلیت StepDrop در تیک‌تاک به صورت هفتگی آهنگ‌های تولید شده توسط کاربران را برجسته می‌کند تا آهنگسازان جدید بتوانند مخاطب بیشتری برای خود پیدا کنند. مکس مارتین، ساوان کوتچا و علی پیامی (آهنگساز، تهیه‌کننده، ترانه‌سرا و خواننده ایرانی-سوئدی) در ساخت آهنگی که منحصراً به عنوان StemDrop منتشر خواهد شد، با یکدیگر همکاری کرده‌اند. کاربران می‌توانند بعد از انتشار این آهنگ، میکس و کاورهای خود را از آن منتشر کنند.

این قابلیت جدید از 26 اکتبر در تیک‌تاک فعال خواهد شد.

StemDrop

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا