سیستم عامل
موضوعات داغ

وان‌پلاس Nord CE4 با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ معرفی شد

وان‌پلاس در جدیدترین رویداد خود، مدل Nord CE4 را در هند معرفی کرد. درحالی‌که Ace 3V برای بازار چین بود، نسخه موازی آن یعنی Nord CE4 برای بازارهای خارج از چین ارائه شده تا تعداد بیشتری از کاربران امکان دسترسی به آن را داشته باشند. این میان‌رده ویژگی‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جدیدترین میان‌رده وان پلاس به نمایشگر ۶.۷۴ اینچی امولد با رزولوشن ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ پیکسل مجهز شده که به‌لطف پشتیبانی از استاندارد +HDR10 محتوا را با غنای رنگ و کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. نماینده تازه‌نفس وان‌پلاس به چیپ ۴ نانومتری اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز شده که نسبت به نسخه پلاس آن در Ace 3V قدرت پردازشی کمتری دارد. پردازنده مرکزی این چیپست از پیکربندی ۴+۳+۱ هسته‌ای بهره می‌برد. پردازشگر گرافیکی آدرنو 720 و موتور هوش مصنوعی جدید از سایر مشخصات این تراشه قدرتمند هستند.

وان‌پلاس، Nord CE4 را در دو نسخه ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌کند و ازاین‌رو، فضای ذخیره‌سازی آن نسبت‌ به مدل Ace 3V کمتر است؛ بااین‌‌وجود همچنان می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با کارت MicroSD تا یک ترابایت دیگر افزایش دهید. دوربین اصلی وان پلاس Nord CE4 از حسگرهای ۸+۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی عریض و فوق‌عریض تشکیل شده است. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این میان‌رده از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد و برای گرفتن تصاویر سلفی نیز باید از دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی آن استفاده کنید.

همان‌طور که گفته شد، جدیدترین میان‌رده وان‌پلاس در دو مدل ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این دو مدل به‌ترتیب حدود ۲۴۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار) و ۲۶۹۹۹ روپیه (۳۲۴ دلار) قیمت دارند. فعلاً از عرضه این گوشی در سایر بازارهای جهانی خبری در دست نیست؛ اما ظاهراً وان پلاس برای عرضه این گوشی در سایر کشورها نیز برنامه‌ریزی کرده و ازاین‌رو، ورود این میان‌رده به ایران دور از انتظار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا