اقتصاد دیجیتال
موضوعات داغ

چگونه وارد صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال شویم؟

صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال با راه‌اندازی پلتفرم‌های آنلاین این امکان را به تریدرها می‌دهند تا بتوانند از کشورهای مختلف نسبت به خرید و فروش در این صرافی‌ها اقدام کنند. بنابراین افراد می‌توانند با داشتن آدرس وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال در پلتفرم مربوطه ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام اولیه در این صرافی‌های رمزارزی نیز معمولا با آدرس ایمیل به‌راحتی انجام می‌شود.

برای اینکه بدانیم چگونه وارد صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال شویم در ابتدا نیاز داریم تا به این نکته توجه کنیم که برای فعالیت در برخی از این صرافی‌ها در ابتدا نیاز است تا مراحل احراز هویت را انجام دهیم. از سویی دیگر برخی از آن‌ها خدمات خود را به بعضی کشورها ارائه نمی‌کنند. علاوه بر توجه به این موارد، برای انتخاب صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال می‌بایست همانند انتخاب صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی همواره به نکات امنیتی و میزان اعتبار صرافی‌ها توجه کنید.

برخی از صرافی‌های بین‌المللی برای برداشت و جابجایی رمزارزها تا مبالغ خاصی نیاز به احراز هویت ندارند و کاربران می‌توانند بدون احراز هویت از آن‌ها استفاده کنند. اما موضوع بسیار مهمی که در هنگام استفاده از صرافی‌های داخلی و خارجی رمزارزی می‌بایست به آن توجه کنید، مسئله کنترل صرافی بر روی دارایی‌های کاربران است که در ادامه آن را شرح می‌‌دهیم.

منبع: مجله فرادرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا