بازی
موضوعات داغ

گوشی ویوو Y200 Pro 5G در گوگل‌پلی کنسول دیده شد

ویوو Y200 Pro دارای شماره مدل V2303 در گواهی کنسول Google Play است و فهرست نام دستگاه را تأیید می کند. همانطور که در رندر گوشی آمده، این گوشی دارای یک صفحه نمایش با حفره دوربین وسط نمایشگر است. پنل عقب دارای طراحی دو رنگ با دو حلقه دوربین بوده و این گوشی در رنگ آبی روشن دیده می شود. طراحی کاملاً شبیه ویوو V29e است که در آگوست گذشته عرضه شد.

لیست کنسول Google Play نشان می دهد که ویوو Y200 Pro 5G دارای وضوح صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و تراکم صفحه نمایش 440DPI است. وب سایت صدور گواهی به سیستم SM6375 روی تراشه اشاره می کند. این شامل دو هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز می شود.

پردازنده گرافیکی Adreno 619 نیز در این تراشه تعبیه شد. این نشان می دهد که دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ قدرت می گیرد. این لیست همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم بوده و می‌توانیم انتظار گزینه‌های بیشتری را در زمان راه‌اندازی داشته باشیم. این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید ۱۴ بهره می برد. این همه چیزی است که لیست کنسول Google Play در مورد ویوو Y200 Pro 5G نشان می دهد. می‌توان انتظار داشت که این دستگاه در هفته‌های آینده گواهی‌های بیشتری را دریافت کند که امیدواریم جزئیات بیشتری را نشان دهد.

در دیگر خبرها شرکت ویوو هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های تاشو خود را معرفی کرده که از طراحی و ویژگی‌های قابل توجهی بهره می برد. این برند در تلاش بوده مدل‌های جدیدی را برای سال ۲۰۲۴ معرفی کند.

منبع: زوم تک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا