اقتصاد دیجیتال
موضوعات داغ

چگونه وارد کسب‌وکارهای مرتبط با ارز دیجیتال شویم؟

کسب و کارهای متنوعی در ارتباط با ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. با توجه به اینکه فعالیت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال تکنولوژی‌‌محور هستند، بنابراین بسیاری از مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال بر روی تکنولوژی مربوط به بسترهای غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند.

برای مثال برخی از مشاغل همانند برنامه‌نویسی در بلاک چین، تحلیل داده و رمزنگاری از مشاغل مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال هستند. علاوه بر این کسب و کارها که در ارتباط مستقیمی با تکنولوژی مربوط به رمزارزها هستند، برخی دیگر از مشاغل نیز وجود دارند که بیرون از فضای تکنولوژی فعالیت می‌کنند ولی ارتباط مستقیمی با حوزه رمزارزها دارند. مثلا مشاغلی از قبیل تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی را می‌توان نام برد که در ارتباط با ارزهای دیجیتال می‌توانند فعالیت کنند.

برای اینکه بتوانیم وارد مشاغلی شویم که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند در ابتدا نیاز داریم با توجه به علایق و استعدادهایی که داریم مهارت‌های موردنیاز را یاد بگیریم. برای مثال شرکتی رمزارزی را در نظر بگیرید که در حوزه توسعه بسترهای بلاک چینی فعالیت می‌‌کند. این شرکت رمزارزی برای این منظور به تعدادی مهندس نرم‌‌افزار و برنامه‌نویس نیاز دارد. از سویی دیگر برای اینکه شرکت بتواند سرمایه لازم برای ادامه فعالیت‌های خود را تامین کند، ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی می‌کند و آن را برای فروش در بازار کریپتو عرضه می‌کند. بنابراین نیاز دارد تا عده‌ای دیگر را برای انجام کارهایی از قبیل تولید محتوا و انجام تبلیغات مربوطه استخدام کند.

این افراد علاوه بر اینکه سعی می‌کنند پروژه مربوطه و فعالیت‌های آن را اطلاع‌رسانی کنند، اقداماتی را نیز برای معرفی توکن پروژه انجام می‌‌دهند. بنابراین افرادی که تمایل دارند با این شرکت همکاری کنند می‌بایست با توجه به حوزه موردعلاقه خود مهارت لازم برای انجام امور مربوطه را کسب کنند.

منبع: فرادرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا