سیستم عامل
موضوعات داغ

آشکار شدن طراحی گوشی لاوا O2

شرکت لاوا برندی هندی بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی گوشی لاوا O2 باشیم.

این تیزر گوشی هوشمند را در رنگ سبز نشان می دهد که طراحی کمی متفاوت از مدل قبلی خود یعنی Lava O1 دارد. ماژول دوربین اکنون در جایی به پایان می‌رسد که فریم میانی شروع می شود، مانند Yuva 3 Pro. این ماژول دارای سیستم دوربین دوگانه و فلاش LED است.

همانطور که در لیست آمازون فاش شده، علاوه بر گزینه رنگ سبز، این گوشی هوشمند در مدل بنفش مجستیک نیز موجود خواهد بود. قسمت پایینی دستگاه مشبک بلندگو و درگاه شارژ را نشان می‌دهد، در حالی که سمت راست دکمه‌های پاور و صدا قرار دارد.

لیست آمازون Lava O2 همچنین نشان می دهد که این تلفن هوشمند به پردازنده هشت هسته ای Unisoc T616 با امتیاز AnTuTu بیش از 250K کار می کند. این دستگاه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 و ۸ گیگابایت رم (+ ۸ گیگابایت رم مجازی) LPDDR4X خواهد بود. با این حال، ناامید کننده است که بدانیم این دستگاه با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.

با این وجود، در قسمت جلو، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح HD+ یا ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز است. برای سلفی، گفته می شود که این گوشی دارای لنز ۸ مگاپیکسلی بوده در حالی که دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی هوش مصنوعی در عقب خواهد بود.

از نظر باتری، لاوا O2 دارای باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ USB نوع C 18 واتی است. ابعاد این گوشی ۱۶۵ در ۷۶.۱ در ۸.۷ میلی متر و وزن آن ۲۰۰ گرم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا