تراشه
موضوعات داغ

انتشار تصویر اینفوگرافیکی اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳

کوالکام در روز ۱۸ مارس قصد دارد از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ و میان رده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ رونمایی کند. اکنون جزئیات مدل پرچمدار فاش شده است.

این پردازنده جدید به ارائه ردیابی پرتو با شتاب سخت افزاری ادامه خواهد داد، ویژگی که اولین بار در Snapdragon 8 Gen 3 آغاز شد. این ویژگی به محاسبات پیچیده مورد نیاز برای ردیابی پرتو کمک می کند، که می تواند بیشتر ایجاد کند. نورپردازی واقعی، سایه‌ها و بازتاب ها در بازی ها و سایر برنامه ها.

این پردازنده دارای یک ویژگی ISP شناختی سه گانه ۱۸ بیتی برای انجام وظایف پردازش تصویر و ویدئو است. ویژگی هایی مانند دوربین همیشه روشن، بهبود عکس، تقسیم بندی معنایی، دید کم نور اسنپدراگون (LLV) و قابلیت 2x sHDR (محدوده دینامیکی فوق العاده بالا) را ارائه می دهد.

برای اتصال، FastConnect 7800 Mobile Connectivity System و Wi-Fi 7 با HBS (طیف پهنای باند بالا)، همراه با Snapdragon X70 5G-Modem RF System، پردازنده 5G AI را ارائه می دهد و به Release 17 5G اشاره می کند. آخرین ارتقا به 5G ارائه عملکرد بهتر و دامنه وسیع تر. هوش مصنوعی مولد روی چیپ نیز یکی از جنبه‌های کلیدی این تراشه خواهد بود که تولید تصویر با هوش مصنوعی و پشتیبانی از حداکثر ۱۰ میلیارد پارامتر را ارائه می‌دهد، که صادقانه برای دستگاه‌های کم مصرف مانند گوشی‌های هوشمند کمی بیش از حد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا