سیستم عامل
موضوعات داغ

شیائومی Civi 4 سرعت شارژ بالایی دارد

این دستگاه در پلتفرم گواهی با قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات فهرست شده است. یک گوشی شیائومی با شماره مدل مشابه 24053PY09I نیز در پایگاه BIS هند ظاهر شده است. بنابراین به نظر می رسد که یک نسخه ریبرند از Civi 4 ممکن است برای بازار هند برنامه‌ریزی شود.

پیش از این، شیائومی نسخه بهینه سازی شده Civi 2 را با نام Xiaomi 13 Lite در سطح جهانی عرضه کرد. در نتیجه، این امکان وجود دارد که Civi 4 همچنین دارای یک نسخه ریبرند یا بهینه شده برای هند باشد که احتمالاً Xiaomi 14 Lite نام دارد. به هر حال، طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی Civi 4 دارای صفحه‌نمایش مسطح 1.5K است که با شیشه‌ای ۲.۷ بعدی خمیده مانند سری ۱۴ شیائومی پوشانده شده است.

همچنین شایعه شده که دارای دوربین‌هایی با نام تجاری لایکا و حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است که اولین بار بوده که یک گوشی غیر سری شیائومی با برند لایکا عرضه می‌شود. علاوه بر این، گفته شده که این گوشی از قاب فلزی و پشت شیشه‌ای مشابه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بهره می‌برد. گزارش شده که دارای باتری با ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع، به طور بالقوه تا ۱۰۰ وات (یا حتی ۱۲۰ وات) است.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است Civi 4 را با پردازنده اسنپدراگون 8s نسل ۳ کوالکام عرضه کند. کوالکام قرار است در تاریخ ۱۸ مارس از چیپ های جدید خود رونمایی کند که احتمالاً شامل Snapdragon 8s Gen 3 می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا