اقتصاد دیجیتال
موضوعات داغ

انجام تحلیل در بازار کریپتو

برای ورود به بازار کریپتو و کسب درآمد از آن با استفاده از ترید رمزارزها در ابتدا می‌بایست توانایی تحلیل بازار کریپتو را در خود افزایش دهیم. توانایی تحلیل در حوزه ارزهای دیجیتال نیز همانند تحلیل در بازارهای مالی دیگر به دو دسته تحلیل عمده تکنیکال و بنیادی تقسیم می‌شود.

تریدرهایی که می‌خواهند با استفاده از پیش‌بینی روند قیمت در ارزهایی دیجیتال در این بازار نوسان‌گیری کنند، می‌بایست با توجه به استراتژی معاملاتی انتخابی از هر کدام از این تحلیل‌ها استفاده کنند. در مواردی نیاز است تا تریدرها توجه بیشتری به تحلیل فاندامنتال داشته باشند و در برخی دیگر از استراتژی‌ها و روش‌های ترید در ارز دیجیتال نیاز است تا بیشتر تمرکز خود را بر روی تحلیل تکنیکال قرار دهند. بنابراین برای اینکه نتیجه بهتری از انجام معاملات در حوزه ارزهای دیجیتال به‌دست آوریم، می‌بایست از هر دو تحلیل به‌طور همزمان استفاده کنیم.

بررسی فاندامنتال ارزهای دیجیتال به این دلیل انجام می‌شود که میزان رشد قیمت رمزارزها ارتباط مستقیمی با میزان فعالیت و گسترش پروژه رمزارزی مربوطه دارد. بنابراین برای ورود به تحلیل فاندامنتال نیاز داریم تا عواملی همانند تیم‌ پروژه، تکنولوژی استفاده‌شده در پروژه و مواردی از این قبیل را بررسی کنیم. از سویی دیگر تحلیل بنیادی به تریدرها کمک می‌کند تا بتوانند توکن‌های مستعد رشد را شناسایی کنند.

منبع: مجله فرادرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا