زیرساخت
موضوعات داغ

تعداد کاربران اینترنت کودک از یک میلیون عبور کرد

وزیر ارتباطات گفت: حدود یک سال از راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان می‌گذرد و والدین می‌توانند با خیالت راحت تنظیماتی را به اختیار در شیوه استفاده از فضای مجازی توسط کودکان انجام دهند و طبق آخرین آمار بیش از یک میلیون نفر از این سرویس استفاده می کنند.

عیسی زارع پور در حاشیه رونمایی از سیستم‌های سورتینگ هوشمند پردازش مرسولات پستی در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت اینترنت کودکان اظهار کرد: هفته گذشته رویدادی هم به مناسبت اینترنت ایمن تر داشتیم که جشنواره ای برگزار شد.

وی افزود: هدفمان در وزارت ارتباطات این است که در راستای مصوبات شورای عالی فضای مجازی، فناوری‌هایی که به خانواده‌ها کمک می‌کنند تا کودکان در فضای امنی از فضای مجازی استفاده کنند. بنابراین این جشنواره برگزار شد و نامزدهای دریافت نشان دوست‌دار خانواده معرفی شدند و در ۲۷ اردیبهشت ماه داوری‌های ما ان‌شاالله کامل می‌شود و محصولاتی که مردم می‌توانند استفاده کنند و امکانات لازم برای مراقبت از کودکان در این فضا معرفی خواهد شد.

زارع پور گفت: در کنار این‌ موضوع حدود یک سالی است که اینترنت کودک و نوجوان با سرشماره #456* راه اندازی شده که پدر و مادرها می‌توانند با خیالت راحت تنظیماتی را به اختیار در شیوه استفاده از فضای مجازی توسط کودکان انجام دهند. براساس بررسی‌های انجام شده بیش از یک میلیون نفر از این سرویس استفاده می‌کنند البته این آمار برای سه ماه قبل است و آمار جدید توسط دوستان اعلام می‌شود.

منبع؛ سیتنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا