بازی
موضوعات داغ

دومین دوره آموزشی مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌وصنعت افتتاح می‌شود

دومین دوره آموزشی مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌وصنعت با همکاری خانه بازی جهش اول (شتابدهنده برنا) وابسته به مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش مرکز رصد و آینده‌پژوهی دیده‌بان، مراسم افتتاح دومین دوره آموزشی مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌وصنعت با همکاری خانه بازی جهش اول (شتابدهنده برنا) وابسته به مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، با حضور ۸تیم دانشجویی روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه در دانشگاه علم وصنعت برگزار می‌شود.

اقدام به راه‌اندازی مراکز نوآوری بازی‌سازی در سطح دانشگاههای مطرح کشور از سال گذشته توسط شتابدهنده برنا آغاز شده است.

دوره اول راه‌اندازی مرکز نوآوری بازی‌سازی دی‌ماه سال ۱۴۰۰ در دانشگاه علم‌و‌صنعت انجام شد که ۴تیم بازی‌سازی متشکل از ۲۰نفر در مدت ۶ماه موفق به تولید ۴محصول و حذب در صنعت بازی‌سازی شدند.
دومین دوره مرکز نوآوری بازی‌سازی دانشگاه علم‌وصنعت هم‌اکنون آماده به‌کار است که فردا چهارشنبه ۳۰آذرماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر انبیا رئیس دانشگاه علم‌وصنعت و دکتر مینایی رئیس دانشکده کامپیوتر این دانشگاه افتتاح می‌شود.

در این دوره قرار است ۴۰دانشجو در قالب ۸تیم دانشجویی در یک دوره ۶ماهه آموزش دیده و محصول تولید کنند.

در این رویداد شرکت‌های بازی‌سازی نیز به عنوان منتور در کنار این تیم‌ها حضور خواهند داشت و در نهایت می‌توانند این دانشجویان را جذب صنعت کنند.

هدف از برگزاری این دوره‌ها، آموزش و مهارت‌افزایی در راستای شکل‌گیری ارتباط میان صنعت و دانشگاه است تا به جذب دانشجویان در صنعت بازی‌سازی بیانجامد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا