شبکه‌های ارتباطی
موضوعات داغ

رقیب اصلی توییتر در راه است؛ میدان نبرد جدید ماسک و زاکربرگ

اپلیکیشن جدید شرکت متا به‌نام Threads قرار است روز پنج‌شنبه ۱۵تیر به‌صورت رسمی منتشر شود؛ اما هنوز از راه نرسیده با انتقاداتی در رابطه با حریم خصوصی و میزان جمع‌آوری اطلاعات کاربران مواجه شده است.

این شبکه که رقیبی برای توییتر محسوب می‌شود برای کاربران آیفون و احتمالا اندرویدی‌ها در دسترس خواهد بود.

Threads با پست‌های متنی که می‌توان آنها را لایک کرد، نظر داد و هم‌رسانی کرد، عملکردی مشابه توییتر خواهد داشت. افراد می‌توانند حساب‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنند را دنبال کرده و نام کاربری خود را حفظ کنند.

متا با راه‌اندازی این اپلیکیشن، به دنبال بهره‌برداری از مشکلات توییتر از زمان خریداری‌شدن این شبکه اجتماعی در سال میلادی گذشته توسط ایلان ماسک است. یکی از مواردی که کاربران توییتر را به خشم آورده و آنها را به جستجوی پلتفرم‌های جایگزین واداشته است، تعدیل سیاست‌های نظارت بر محتوا در توییتر و الزام به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه برای داشتن یک حساب معتبر است. همچنین مشکلاتی در خصوص قابلیت اطمینان سایت توییتر وجود دارد. توییتر روز شنبه، به طور موقت تعداد پست‌هایی را که کاربران می‌توانند مشاهده کنند، محدود کرد.

رقبای فعلی توییتر مانند بلواسکای و ماستودون تازه‌ تاسیس هستند و هنوز شبکه‌های آنها به حد کافی توسعه پیدا نکرده است تا جایگزین مناسبی برای توییتر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا