شبکه‌های ارتباطی
موضوعات داغ

لینکدین در سال ۲۰۲۳ از اشتراک‌های پریمیوم ۱.۷ میلیارد دلار درآمد داشته است

شبکه اجتماعی لینکدین از درآمد ۱.۷ میلیارد دلاری خود از اشتراک‌های پریمیوم خبر داد. تعداد مشترکین سرویس پریمیوم نسبت به سال ۲۰۲۲، ۲۵ درصد افزایش یافته و طبق گفته مایکروسافت، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی یکی از دلایل اصلی این افزایش درآمد بوده‌اند.

لینکدین یک شبکه اجتماعی است که می‌خواهد به افراد در دنیای کسب‌وکار کمک کند. درحقیقت در این شبکه اجتماعی کاربران می‌توانند شغل موردنظرشان را پیدا کنند و کارفرماها افراد مناسب را استخدام کنند. مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و مدتی پیش، لینکدین از درآمد ۱۵ میلیارد دلاری خود در سال مالی ۲۰۲۳ خبر داد.

طبق بیانیه لینکدین، حالا سرویس پریمیوم یک تجارت ۱.۷ میلیارد دلاری است. قیمت سرویس پریمیوم از ماهانه ۳۹.۹۹ دلار شروع می‌شود و کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند. به گفته لینکدین، تعداد مشترکین سرویس پریمیوم در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال قبل از آن، رشد ۲۵ درصدی داشته است.

به گفته لینکدین، طبق اطلاعات اولیه، ۷۰ درصد کاربران سرویس پریمیوم که به ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی دارند، آن‌ها را امتحان کرده‌اند و ۹۰ درصد آن‌ها ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را مفید دانسته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا