اقتصاد دیجیتال
موضوعات داغ

چگونه وارد معاملات لانگ ارز دیجیتال شویم؟

معاملات لانگ در ارز دیجیتال امکان کسب سود از روندهای صعودی بازار را در اختیار تریدرها قرار می‌دهند. بنابراین زمانی که تریدرها روندهای اتی رمزارز را در بازار مربوطه صعودی پیش‌بینی می‌‌کنند، با استفاده از باز کردن «موقعیت‌ معاملاتی لانگ» (Long Position) از افزایش قیمت کسب سود می‌کنند. در این حالت تریدرها می‌توانند با قرار دادن تارگت مناسب نسبت به تیک پروفیت در قیمت‌های موردنظر اقدام کنند. از سویی دیگر تریدرها می‌توانند از روندهای نزولی نیز کسب سود کنند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

چگونه وارد معاملات شورت ارز دیجیتال شویم؟

معاملات شورت با باز کردن «موقعیت‌ معاملاتی شورت» (Short Position) در پلتفرم معاملاتی مربوطه انجام می‌شوند. موقعیت‌های معاملاتی شورت این امکان را به تریدرها می‌دهند تا بتوانند از ریزش قیمت ارز دیجیتال مربوطه در بازار کسب سود کنند. بنابراین زمانی که روندهای موجود در بازار نزولی باشد تریدرها می‌توانند با باز کردن پوزیشن شورت و قرار دادن قیمت تارگت از روند کاهشی در بازار کسب سود کنند.

برای پیدا کردن قیمت مناسب ورود به معامله و انتخاب تارگت برای نوسان‌گیری ارز دیجیتال نیاز داریم تا تحلیل درستی از بازار مربوطه داشته باشیم. برای اینکه بدانیم چگونه می‌‌توانیم در زمان مناسب وارد پوزیشن‌های معاملاتی در ارز دیجیتال شویم در ابتدا نیاز داریم تا روندهای قیمتی موجود در بازار را تحلیل کنیم.

منبع: مجله فرادرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا