مرکز نوآوری بازیسازی دانشگاه علم و صنعت که توسط خانه بازی جهش اول و دانشکده مهندسی دانشگاه علم و صنعت از سال ۱۴۰۰ در محل این دانشکده تاسیس شده، دوره دوم آموزش را با حضور ۶ تیم دانشجویی و تعداد ۲۵ نفر از دانشجویان خلاق و توانمند متشکل از نفرات برتر دوره اول به همراه دانشجویان ورودی های جدید رشته بازیسازی دانشکده مهندسی، آغاز کرد.
در این دوره که با حمایت واحد نشر بینالملل بازی «کُری گیم» برپا شد هر تیم در مدت ۳ ماه متعهد به تولید MVP یک بازی موبایلی است که در این مسیر افراد و شرکتهای مشاور به عنوان منتور، در کنار تیمها به راهنمایی و آموزش مشغول هستند.
همچنین با هدف ارتقای سطح دانش فنی تیمها و توسعهدهندگان بازی، کارگاههای آموزشی نیز در این دوره در محل مرکز نوآوری بازیسازی بهصورت متمرکز برای تمامی اعضا برگزار خواهد شد.
دوره نخست مرکز نوآوری بازیسازی دانشگاه علم و صنعت در تابستان ۱۴۰۱ به اتمام رسید که در این دوره با حضور ۴ تیم دانشجویی، بازیهای «مش رمضون»، «دکورچی»، «دونقطه» و «باغچه» با همراهی شرکتهای برتر تولید و نشر بازی کشور همچون مدریک، تاد و کوییز تولید و منتشر شد.