سیستم عامل
موضوعات داغ

خانواده شیائومی ۱۲ پرچمدار آپدیت HyperOS دریافت کردند

شرکت شیائومی در اواخر سال ۲۰۲۳ سیستم عامل HyperOS را معرفی کرد. سیستم عاملی که بهینه تر بوده و امنیت بیشتری ارائه می دهد. همچنین به نوعی اکوسیستم شیائومی را دربرمی گیرد. در واقع HyperOS شباهتی به ساختار هارمونی OS هوآوی دارد اما مبتنی بر اندروید به حساب می آید. اولین گوشی های هوشمند شیائومی که این آپدیت را دریافت کردند، سری شیائومی ۱۴ پرچمدار بود. از زمان معرفی این آپدیت، این شرکت HyperOS را برای دستگاه‌های واجد شرایط در سراسر جهان منتشر کرده است.

به تازگی، این شرکت شروع به انتشار آپدیت برای دو گوشی از اولین گوشی های خود با برند لایکا و یک گوشی دیگر کرد. شیائومی ۱۲ اس و شیائومی ۱۲ اس پرو به همراه شیائومی ۱۲ جدیدترین دستگاه هایی بوده که آپدیت پایدار HyperOS را دریافت می کنند. به‌روزرسانی نرم‌افزار OTA برای این گوشی‌های هوشمند در چین عرضه خواهد شد.

پیش بینی شده بزودی گوشی های بیشتری به این بروزرسانی آپدیت شوند. سری شیائومی ۱۲ پرچمدار سال ۲۰۲۲ از راه رسیدند و توانستند مورد توجه قرار گیرند. این سری چندین مدل داشته و شامل مدل اس هم می شوند. کمپانی مورد بحث بزودی شیائومی ۱۴ اولترا پرچمدار ویژه خود را معرفی خواهد کرد که از طراحی و سخت افزار به شدت قابل توجهی برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا